Hvordan sender jeg en vare tilbake?

Hvis du som kunde oppdager et problem med produktene eller noe annet på bestillingen, kan du sende oss en e-post til support (a) marlinimarouvelle.no eller kontakte oss her.

Hvor lang tid har jeg på meg til å sende noe tilbake?

Eventuelle reklamasjoner på skadede/defekte varer må sendes inn innen 30 dager etter at produktet er mottatt. For pakker som har gått tapt under transport, må alle krav sendes inn senest 30 dager etter estimert leveringsdato.

Varen min er defekt, hva nå?

Vi beklager at du har mottatt en defekt vare. Du kan selvfølgelig returnere den innen gjeldende frist i henhold til forbrukerloven.

Send oss en e-post med følgende informasjon:

-Kundenummer
-Fakturanummer
-Artikkelens navn og nummer
-En kort beskrivelse av feilen
-To til tre tydelige bilder

Vi kontrollerer bildene så snart som mulig, og du får svar via e-post.

Kan jeg velge en annen vare som erstatning?

Det er dessverre ikke mulig å få en annen vare som erstatning.

Hvordan får jeg pengene tilbake?

Du får du pengene tilbake til bankkortet ditt eller via Vipps innen 3-5 dager, så snart vi har mottatt din (e) returnerte vare (er).

Hvorfor har ikke returen min blitt kreditert enda?

Så snart vi mottar returen din og du har valgt å få pengene tilbake, eller vi ikke har flere varer i ønsket størrelse, får du pengene tilbake til bankkortet ditt eller via Vipps innen 3-5 dager.